Насловнавести / Вести

Коридор 8 и тоа 10Д, внатре 5 да 25 години

Договорот со американско-турскиот конзорциум „Бехтел и Енка“ - докажана компанија за изградба на автопати во регионот, Владата го потпиша пред пет дена, но сомнежите дека се работи за „сомнителни зделки“ продолжуваат. Со цел да се разјаснат деталите, Министерот за транспорт Благој Бочварски и директорот на ЈП „Државни патишта“ Ејуп Рустеми ја отворија документацијата пред новинарите..

„Што ни е важно, како држава и како влада, е патната инфраструктура, ходник 8 и 10 колку брзо ќе завршат, со кој Република Северна Македонија ќе биде централна држава во пресекот на патните коридори. Наша обврска и должност е да ги градиме овие патни коридори за пет, а не за 25 или 30 брзо"- изјави Благој Бочварски.

„Законот за јавни набавки е испочитуван до крај, потоа го потпишавме договорот со „Бехтел и Енка“, каде што тој договор за нас е историски, чекај го коридорот 8 и Коридор 10 да ги изгради за 4 vite e 7 да"– рече Ејуп Рустеми.

Најспорен дел од целиот пакет е изборот на фирма за надзор на градба, за што опозициската ВМРО-ДПМНЕ тврди дека има кинески и руски врски.

Јавното обвинителство треба да отвори случај за избор на надзорник и со големо внимание да ја земе предвид изјавата на американскиот државен секретар Мајк Помпео кој предупредува на корупција.- изјави Бојан Стојаноски, ВМРО-ДПМНЕ.

Изградба на четири долги автопатски оски 120 километри се очекува да чини 1 милијарда е 300 евра, пари од државниот буџет. Синдикатот на градежни работници жестоко реагира на тоа што наместо локалната градежна компанија, за големи инфраструктурни зделки се ангажираат странски фирми., додека тоа предизвикува и одлив на пари, во период кога состојбата на градежните работници во земјава е исклучително тешка. /КланМакедонија/